U krugu tvrtke Komunalni servisi Popovača d.o.o. danas je održana smotra mehanizacije koja će obavljati poslove održavanja nerazvrstanih cesta na području Grada Popovače tijekom zimskih uvjeta. Prilikom smotre provjerena je spremnost izvođača radova za pružanje usluge čišćenja snijega, leda te posipavanja solju na nerazvrstanim cestama u razdoblju od 15. studenog 2024. godine do 15. travnja 2025. godine, odnosno za vrijeme trajanja zimskog razdoblja.
Izvedbenim programom obavljanja komunalne djelatnosti zimske službe na nerazvrstanim cestama na području Grada Popovače za zimsko razdoblje, utvrđena su tri prioriteta čišćenja. U prvom prioritetu, čišćenje se provodi najkasnije četiri sata nakon prestanka padalina. U drugom prioritetu, čišćenje se obavlja najkasnije dvadeset sati nakon prestanka padalina, dok treći prioritet čišćenja mora biti izvršen unutar 48 sati nakon prestanka padalina. U sva tri prioriteta propisano je da se u slučaju kontinuiranih padalina prohodnost mora održavati neprekidno.
Za rad zimske službe iz proračuna Grada Popovače osigurano je 80.000,00 €, te je nabavljeno preko 110 tona kamenog agregata frakcije 4 - 8 mm, 25 tona soli i jedna tona ekološkog sredstva za posipavanje pješačkih staza i trgova.
Uz djelatnike Komunalnih servisa Popovača, za prohodnost prometnica brinut će i podizvođači, tvrtke Atollo d.o.o. i Štibrić d.o.o.